نصب تابلوهای «کوچه میزین افتخاری» آغاز شد
نصب تابلوهای «کوچه میزین افتخاری» آغاز شد
طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه عاشورا، شهردار تبریز و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نصب تابلوهای طرح کوچه میزین افتخاری آغاز شد.

به گزارش عصرتبریز، کوچه میزین افتخاری طرحی است که با دستور شهردار تبریز، به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل و با مشارکت امور ایثارگران شهرداری تبریز در راستای گرامیداشت مقام شهدا و انتقال آرمان ها و ارزش های آنان به نسل جوان انقلاب اسلامی اجرا می شود.

اجرای این طرح پس از امضا تفاهم نامه بین شهرداری تبریز، سپاه عاشورا و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در مهرماه سال ۹۷ در دستور کار قرار گرفته بود.

مرحله نصب تابلوهای طرح “کوچه میزین افتخاری” همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی بر سر کوچه هایی که به نام شهدای والامقام نامگذاری شده آغاز شد، این تابلوها حاوی اطلاعاتی از جمله تصویر شهید، نام و نام خانوادگی، تاریخ و محل تولد، تاریخ و محل شهادت وفرازی از وصیت نامه است.

نصب این تابلوها از امروز در ورودی ۴۰۰ کوچه در مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز آغاز شد و اجرای طرح تا آماده سازی و چاپ و نصب در بیش از ۱۴۰۰ کوچه و معبر ادامه می یابد.