جنگ رسانه‌ای سهمگین‌تر از سایر جنگ‌هاست
جنگ رسانه‌ای سهمگین‌تر از سایر جنگ‌هاست
فرمانده سپاه عاشورا گفت: به جای رقابت نادرست باید به دنبال تولید محتوای درست باشید به طوریکه مطالبه‌‌گری و روشنگری صحیح لازمه کار شماست.

به گزارش عصرتبریز، سردار عابدین خرّم پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: خود ابوذر چند ویژگی دارد که باید در شرایط فعلی از آن استفاده کرد.

وی افزود: ساخت فیلم یک ارزش و حرکت اساسی است که باید در موضوعات مختلف فیلم ساخته شود.

فرمانده سپاه عاشورا توضیح داد: فیلمی در رابطه با جنگ ساخته شد که در آن بمباران من جزو آسیب‌دیدگان بودم به طوریکه آن بمباران خیلی وسیع بود ولی درآن فیلم پیام از اقدام شنیع تامین‌کننده مواد شیمیایی، چیزی گفته نشده بود.

خرّم با تاکید بر اینکه امروز برای ما لازم است تا به شخصیت این مرد بزرگ یعنی سردار سلیمانی بزرگ پی ببریم و عمق‌بخشی داشته باشیم، گفت: باید در وصیت ایشان تامل کنیم که چه غوغایی به پا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ رسانه‌ای به مراتب سهمگین‌تر از سایر جنگ‌هاست چراکه اکنون ۲۵۰ شبکه ماهوره‌ای فارسی زبان علیه ما کار می‌کنند از این‌رو نباید اجازه دهیم برای برای ما سوژه‌سازی کنند ما نباید دنباله‌رو باشیم و خاصیت این جشنواره نیز باید این چنین باشد.

فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: به جای رقابت باید به دنبال تولید محتوای درست باشید به طوریکه مطالبه‌‌گری و روشنگری صحیح لازمه کار شماست.

وی با تاکید بر اینکه انتقاد مخرب هم به خود هم به دیگران آسیب می‌زند، گفت: در عین حال که مطالبه‌‌گری می‌کنید، حتما باید هم‌افزا باشد.

خرّم با بیان اینکه باید در یک نقطه بهینه باید به هم برسیم، گفت: وقتی جریان ملی پیش می‌آید باید هم‌افزا باشیم و همدیگر را کمک کنیم و در این هجمه رسانه‌ای که علیه کشور است، پاسخ لازم در برابر دشمن داشته باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه انتخابات در کشور ما یک حق است و مطمئناً سرنوشت‌ساز بوده و سرنوشت جامعه را انتخابات رقم می‌زند، افزود: هر جا مردم خوب پای کار آمد، کشور خیزی بلند در راستای امنیت، آرامش و ارتقای پیشرفت خود برداشت.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: روزانه سرانه مصرفی هر نفر در ایران ۱۶۹ دقیقه در اینترنت است که باید آن را به نحو مطلوب و فصاسازی‌های لازم استفاده کرد.