تجهیزات ورزش هوازی برای اولین بار در ایران در تبریز تولید می شود
تجهیزات ورزش هوازی برای اولین بار در ایران در تبریز تولید می شود
مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدی پایتخت ورزش از تولید تجهیزات ورزش هوازی برای اولین بار در ایران در تبریز خبر داد و گفت این پروژه با سرمایه گذاری 20 میلیار تومانی انجام خواهد گرفت.

به گزارش عصر تبریز یوسف گرامی مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدی پایتخت ورزش در نشست خبری گفت: قرار بود فقط یک شعبه فروش شرکت را در تبریز تاسیس کنیم اما حالا قرار است کارخانه راه اندازی کنیم که تا برج ۱۰ فاز اول مجموعه در منطقه سهلان افتتاح خواهد شد

وی گفت: پشتیبانی های حجت الاسم والمسلمین آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز باعث شد در تبریز کارخانه بزنیم. ایشان نگینی برای تبریز است و همیشه حامی ورزش بوده است. همچنین در جلسه ای که با آقای عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقیداشتیم طرح توجیهی مطرح و تصویب شد و در روزهای آینده کلنگ مجموعه بر زمین خواهد خود.

گرامی اظهار داشت: تمام مراحل اداری این پروژه در مدت زمان ۲۵ روز پیش رفت که در این مدت کوتاه زمین مورد نظر را به ما اختصاص دادند که در نوع خود بی نظیر است و من می گویم مسئولین این استان به جد حامی ورزش هستند.

مدیرعامل شرکت پایتخت ورزش گفت: ما در حوزه ورزش نگاه حرفه ای داریم و به جنبه سوددهی آن نگاه نمی کنیم و ما عاشق ورزش هستیم به طوریکه در فاز اول کارخانه ۱۰۰ نفر بکارگیری خواهد شد که اولویت با ورزش کاران خواهد بود.

وی در خصوص کیفیت محصولات این واحد تولیدی نیز گفت: محصولات تولیدی این کارخانه تحت لیسانس یک شرکت آلمانی خواهد بود و محصولات ما با کیفیت آلمانی به کشورهای دیگر هم صادر خواهد شد وبا افتخار می گوییم کالاهای تولیدی ما دارای کیفیت و رقیب محصولات خارجی خواهد بود.

این کارآفرین ورزشی اظهار امیدواری کرد ۶ ماه پس از شروع بکار ظرفیت تولید تا ۱۰ برابر افزایش خواهد یافت که در این راستا برای نزدیک به ۱۰۰۰ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

گرامی در خصوص مختصات این پروژه گفت: مساحت این کارخانه ۳۰۰۰ مترمربع بوده تا ۶ هزار متر مربع نیز قابل افزایش خواهد بود و مبلغی نزدیک ۲۰ میلیارد تومان برآورد سرمایه گذاری شده است.

وی به نحوه آغاز بکار این شرکت اشاره کرد و گفت: برند پایتخت ورزش از سال ۹۳  با توزیع کالاهای ورزش شروع شده و بعدا از آن وارد فاز تولید محصولات ورزشی شد.

دکتر ی.سف گرامی افزود: در این کارخانه و در فاز اول برای اولین بار در ایران تولید دستگاههای ورزشی هوازی مانند تریدمیل شروع خواهد شد و بعدا وارد فاز تولید لباس و پوشاک خواهیم شد. فاز سوم نیز در حوزه دانش بنیان برنامه داریم.

 

  • خبرنگار: سعید خسروشاهی