دستگیری سارقان طلاهای پیرزن مراغه ای
دستگیری سارقان طلاهای پیرزن مراغه ای
فرمانده انتظامی مراغه‌ گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان سارقان زورگیر طلاهای پیرزن ۹۱ ساله را در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند.

به گزارش عصرتبریز، سرهنگ توحید فارسی افزود: در پی کسب گزارشی مبنی بر یک مورد زورگیری و سرقت طلا و جواهر از منزلی در یکی از روستا‌های اطرف شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان پس از در زدن در پوشش خانواده وی وارد خانه پیرزن تنها شده و طلا‌های وی را سرقت و بعد متواری شدند.

وی افزود: کارگاهان ویژه پلیس با اقدامات فنی و تخصصی ۲ سارق را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه آن‌ها دستگیر کردند.

سرهنگ فارسی گفت: در بازجویی‌های تکمیلی از سارقان، که یک زن و یک مرد هستند به سرقت طلا و جواهرات پیرزن با همدستی یک نفر مالخر به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال اعتراف کردند و در یک عملیات دیگر مالخر نیز دستگیر و طلا‌های مسروقه از مغازه مالخر کشف شد و به مالباخته تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مراغه به خانواده‌ها توصیه کرد: از تنها گذاشتن زنان پیر و کودکان در خانه به همراه اشیاء قیمتی و طلا و جواهر اکیدا” خوداری و از بازکردن در خانه برای افراد ناشناس اجتناب کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.