برگزاری ویژه برنامه وعده صادق در تبریز
برگزاری ویژه برنامه وعده صادق در تبریز

ویژه برنامه وعده صادق با سخنرانی سردار محمدطهرانی مقدم، برادر شهید حسن طهرانی مقدم و با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و عموم مردم شهید پرور تبریز در مسجد امیرالمومنین پل قاری‌ برگزار شد.

به گزارش عصرتبریز، ویژه برنامه وعده صادق از سری برنامه های طلایه داران ظهور که توسط موکب انصارالفاطمه سلام الله علیها تبریز طرح ریزی و اجرا می گردد، سه شنبه، مورخه ۱۱ اردیبهشت ماه، با سخنرانی سردار محمدطهرانی مقدم، برادر شهید حسن طهرانی مقدم و با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب و مردمی تبریز ، حضرت آیت الله آل هاشم و عموم مردم شهید پرور تبریز در مسجد امیرالمومنین پل قاری‌ برگزار شد.

سردار محمد طهرانی مقدم، در این برنامه به بازگویی مکتب، تفکر و اهداف والای شهید طهرانی مقدم پرداخته و از برخی خاطرات و عملیات های آن شهید بزرگوار از بدو تشکیل تیم موشکی و هوافضای سپاه پاسداران تا شهادت وی پرده گشود.

وی با بیان جزئیات عملیات بزرگ وعده صادق، تاکید کرد که اگر، رژیم غاصب صهیونیستی بازهم اقدام به گستاخی علیه جمهوری اسلامی ایران کند، پاسخی به مراتب سنگین‌تر در انتظار آنان خواهد بود که منجربه نابودی‌این رژیم منحوس خواهد شد.

در ادامه این برنامه، حاج مسعود راستگار با شعرخوانی حماسی خود، تنفر امت اسلام را از این غده سرطانی اعلام نمود و حاضران این‌برنامه، بانوای کربلایی هادی‌ونستانی به‌عزاداری و سینه زنی پرداختند.

گقتنی‌است ویژه برنامه وعده صادق ، دهمین سری از سلسله برنامه های طلایه داران ظهور می باشد که با موضوع آزادی فلسطین، توسط موکب انصارالفاطمه سلام‌الله علیها تبریز از سال گذشته تا به حال برگزار می گردد.