درپی واژگونی و سقوط پژو به دره /تلاشها برای یافتن دختر بچه ۶ ساله همچنان ادامه دارد
درپی واژگونی و سقوط پژو به دره /تلاشها برای یافتن دختر بچه ۶ ساله همچنان ادامه دارد

از عصر روز گذشته تلاشهای نجاتگران و تیم  اعزامی از مرکز استان بهمراه سایر نیروهای امدادی و اهالی روستای نقدوز جهت یافت دختر بچه ۶ ساله مفقود شده ادامه دارد. عصر تبریز: واژگونی سواری پژو ۴۰۵ با ۵ سرنشین و سقوط به ته دره و رودخانه در محور اهر – مشکین شهر در کیلومتر ۳۵ […]

از عصر روز گذشته تلاشهای نجاتگران و تیم  اعزامی از مرکز استان بهمراه سایر نیروهای امدادی و اهالی روستای نقدوز جهت یافت دختر بچه ۶ ساله مفقود شده ادامه دارد.

عصر تبریز: واژگونی سواری پژو ۴۰۵ با ۵ سرنشین و سقوط به ته دره و رودخانه در محور اهر – مشکین شهر در کیلومتر ۳۵ جاده اهر – مشکین موجب مصدوم شدن ۴تن و مفقودی ۱ تن گردید.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجانشرقی، فیض اله محمدیان رئیس جمعیت هلال احمر اهر گفت: روز گذشته جمعه ۱۲ آذر حوالی ساعت ۱۳ بدنبال اعلام ۱۱۵ اورژانس مبنی بر واژگونی و سقوط یکدستگاه سواری پژو ۴۰۵به ته دره و رودخانه در محور اهر – مشکین شهر در کیلومتر ۳۵ جاده اهر – مشکین بلافاصله نجاتگران مستقر در پایگاه امداد جاده ای شهدای ارسباران نقدوز جمعیت هلال احمر اهر به محل اعزام شدند .
وی ادامه داد : در بررسی حادثه مشخص می شود که سواری پژو ۵ سرنشین داشته که ۴ تن از سرنشینان با کمک اهالی روستای نقدوز و نیروهای امدادی رها سازی و جهت ادامه درمان به بیمارستان باقرالعلوم اهر انتقال داده می شود .
محمدیان افزود : در حین انتقال مجروحان به بیمارستان بدنبال اعلام یکی از خانمها مبنی بر پرت شدن دختر بچه ۶ ساله اش در حین سقوط به ته دره از شیشه خودرو به بیرون ،عملیات نجاتگران وارد فاز جدیدی شده است.
رئیس هلال احمر اهر تصریح کرد : از عصر روز گذشته تلاشهای نجاتگران و تیم اعزامی از مرکز استان بهمراه سایر نیروهای امدادی و اهالی روستای نقدوز جهت یافت دختر بچه ۶ ساله مفقود شده ادامه دارد.