فرمانده نزاجا گفت: مردم خوب آذربایجان با سابقه تاریخی بسیار خوب و شهدای ارزنده با روحیه ولایتمداری و با بصیرت مثال زدنی ثابت کرده‌اند همپای انقلاب ایستاده‎اند.

به گزارش عصرتبریز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری امروز در جمع پرسنل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تبریز مأموریت اصلی این نیرو را حفظ آمادگی رزمی دانست و گفت: نیروهای مسلح کشورمان به ویژه نیروی زمینی ارتش در بهترین آمادگی رزمی قرار دارند و دشمنان اسلام جرات تعدی و تجاوز به خاک کشورمان را ندارد.

وی آذربایجان را قطب اقتدار کشور و ولایتمداری دانست و اظهار کرد: مردم خوب آذربایجان با سابقه تاریخی بسیار خوب و شهدای ارزنده با روحیه ولایتمداری و با بصیرت مثال زدنی ثابت کرده‌اند همپای انقلاب ایستاده اند و هر تهدیدی را پاسخ دندان شکن خواهند داد.

فرمانده نزاجا، استان آذربایجان شرقی را بخش مهمی از پازل قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و تاکید کرد: در طول تاریخ مردم آذربایجان در تمامی همه صحنه ها نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند .

حیدری با اشاره به راهبرد مهم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارتقای روحیه کارکنان این نیرو افزود: بخش عظیمی از اندیشه و وقت فرماندهان نیروهای مسلح معطوف به موضوعات معیشتی و رفاه کارکنان است.

وی به اجرای طرح های ۲۶ گانه لبیک برای ارتقای توان و اقتدار نیروی زمینی ارتش هم اشاره کرد و گفت: محور اصلی این طرح ها معطوف به افزایش روحیه و رفاه کارکنان است که این امرمورد تاکید فرمانده کل قوا و فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران است

انتهای پیام/