مستثنی از قانون منع بکارگیری بازنشستگان هستم/ قانون مقرر کند، کنار می‌روم
مستثنی از قانون منع بکارگیری بازنشستگان هستم/ قانون مقرر کند، کنار می‌روم
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تابع قانون هستم، گفت: بنده بنا به شرایط ایثارگری و بحث مدرک تحصیلی‌ام، می‌توانم تا ۳۵ سال خدمت کنم.

جواد رحمتی امروز در گفتگو با خبرنگار عصر در مورد قانون منع بکارگیری بازنشستگان اظهارکرد: این قانون، قانونی پیشرفته و بروز است چراکه نظام اداری کشور در این برهه زمانی به نوسازی و ورود مدیران جوان به عرصه خدمت نیازمند است و اساساً بایستی فرصتی برای جوانان مهیا شود تا توانمندی‌های خود را نشان دهند و به نظر بنده قانون بسیار خوبی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این قانون شامل شما می‌شود و مشکلی با این قضیه ندارید و راحت کناره‌گیری خواهید کرد؟ عنوان کرد: من تابع قانون هستم و در صورت لزوم و اگر قانون دستور ‌دهد به راحتی کنار می‌روم اما ناگفته نماند که بنده بنا به شرایط ایثارگری و بحث مدرک تحصیلی‌ام، می‌توانم تا ۳۵ سال خدمت کنم چراکه قانون چنین اجازه‌ای را می‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این قانون در درجه اول مشمول کسانی است که اعاده به کار شده‌اند یعنی یک دوره بازنشسته و برای دومین بار به روی کار آمده‌اند؛ همچنین بر اساس این قانون اگر موعد بازنشستگی فردی فرا رسید بلافاصله بایستی بازنشسته شود.

انتهای پیام/