ترویج سبک زندگی اسلامی رسالت بزرگ بسیج است
ترویج سبک زندگی اسلامی رسالت بزرگ بسیج است
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه نقش امروز بسیج در ساخت درونی کشور متجلی شده است، گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی رسالت بزرگ بسیج است.

به گزارش عصرتبریز، سردار زین‌ العابدین خرم عصر امروز دوشنبه در جمع بسیجیان تبریز اظهار داشت: بسیج نیروی جایگزین ناپذیر پایدار و متداوم ایران بوده و حافظ فرهنگ اسلامی است.

وی سپس با تاکید بر اینکه «شعار» بسیج نشان از «شعورش» است، گفت: بسیج خدمات بزرگی در این سال ها به مردم ارائه کرده است.

خرم، با اشاره به اینکه خون در رگ نیروهای مسلح رکن راهبردی دفاع ملی ایران است، ادامه داد: این هماهنگی نیروهای مسلح سرمایه ‌ای برای حفظ اتحاد کشور است.

وی با تاکید بر اینکه مشت های محکم مردم دشمن را به لرزه می ‌آورد، ابراز داشت: بی تردید بسیج یکی از الطاف معجزه گونه امام بود که امروز نقش بسیج در ساخت درونی کشور به عنوان عزت تجلی پیدا کرده است.

فرمانده سپاه عاشورا سپس در خصوص ضرورت توجه به سبک زندگی اسلامی گفت: باید این سبک زندگی ترویج یابد، گفتمان سازی مردمی انقلاب اسلامی را بسیج بر عهده دارد و یکی از ضرورت ها در جامعه امروزی توجه به سبک زندگی است.

خرم، همچنین در پایان با اشاره به اینکه «بسیج» نماد اعتقاد جوانان به امام و امام به جوانان است، گفت: اقتصاد مقاومتی، خدمات رسانی، محرومیت زدایی و فرهنگی و اجتماعی از دیگر رسالت های بسیج در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/