حفاظت و حراست از منابع طبیعی وظیفه ملی و همگانی است
حفاظت و حراست از منابع طبیعی وظیفه ملی و همگانی است
هوراند - فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی می‌گوید: تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از قطع درختان جنگلی و قاچاق چوب بکار خواهیم بست.

به گزارش خبرنگار عصر از هوراند، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی در جلسه پیشگیری از قطع و قاچاق چوب جنگلی در شهرستان هوراند، اظهار داشت: برای حفاظت از منابع طبیعی نیازمند همراهی و همکاری مردم هستیم.

سرهنگ محمدرضا حسن زاده افزود: گسترش و توسعه منابع طبیعی نیازمند عزم و اراده همگانی است و مشارکت عمومی می‌تواند در توسعه منابع طبیعی کشور تاثیری بسیار مطلوبی داشته باشد.

او با بیان اینکه مشارکت مردم ضامن حفظ منابع طبیعی است افزود: همه باید سعی کنیم فرهنگ حفاظت و نگهداری از منابع طبیعی و بهره گیری اصولی از منابع طبیعی فراگیر شود.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان همچنین با اشاره به اهمیت منابع طبیعی، گفت: تداوم زندگی انسان به حفظ منابع طبیعی گره خورده است، پس وظیفه داریم برای حفظ این امانت الهی تلاش کنیم و در این راستا نیازمند همراهی و همکاری مردم عزیز، سازمانهای مردم نهاد، دهیاریها و شوراهای اسلامی و ائمه جمائت برای حفاظت از منابع طبیعی هستیم.

سرهنگ حسن زاده ادامه داد: حفاظت و صیانت از جنگل ها و مراتع وظیفه و نخستین اولویت نیرو های یگان حفاظت استان است و مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی شبانه روز برای برخورد با متخلفین در آمادگی کامل به سر می برند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: ما با برپایی پست های ایست و بازرسی در گلوگاه ها، خودروهای حامل چوب را بازرسی و اجازه هیچگونه اقدامی برای فرار از جرم به متخلفین را نخواهیم داد و تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از قطع درختان جنگلی و قاچاق چوب بکار خواهیم بست.

انتهای پیام/پ