«بلدیه افتخاری» شهر زینبیه سوریه بر عهده آذربایجان‎شرقی گذاشته شد
«بلدیه افتخاری» شهر زینبیه سوریه بر عهده آذربایجان‎شرقی گذاشته شد
فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه برای بازسازی سوریه هم می‌توانیم کمک و هم آورده خوبی را برای اقتصاد ایران فراهم کنیم، گفت: «بلدیه افتخاری» شهر زنبیه سوریه بر عهده آذربایجان شرقی گذاشته شده است.

به گزارش عصرتبریز، سردار زین العابدین خرم در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی که در «تالار جمهوری» استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه حماسه آفرینی‌های رزمندگان آذربایجان در کربلای ۴ و ۵ را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در جریان فتنه عظیم تکفیری و داعش در عراق و سوریه هم فرزندان آذربایجان افتخار آفرینی و تحت ولایت مقام معظم رهبری از کیان ایران اسلامی و مظلومان منطقه دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه عکس شهدای آذربایجان در اطراف حرم حضرت زینب (س) خودنمایی می‌کند افزود: عشایر سوریه معتقد بودند که قدم به قدم خاک سوریه را مدیون ایران هستند.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با بیان اینکه سردار «نوعی اقدم» به عنوان فرزند آذربایجان، امروز فرماندهی ستاد بازسازی سوریه را از طرف ایران بر عهده گرفته است، گفت: همه بسترها آماده است تا خدمات فنی و مهندسی ایرانی را به سوریه صادر کنیم و در رونق اقتصاد ایران و شرکت‌های ایرانی نقش آفرینی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای بازسازی سوریه هم می‌توانیم کمک و هم آورده خوبی را برای اقتصاد ایران فراهم کنیم، ابراز داشت: «بلدیه افتخاری» شهر زینبیه سوریه بر عهده آذربایجان شرقی گذاشته شده و باید این مسئولیت را برای حضرت زینب (س) به خوبی انجام دهیم.

سردار خرم، زینبیه را دارای امنیت کامل دانست که فرزندان مقاومت و آذربایجان اجازه تعدی به حرم و اطراف آن را ندادند، اضافه کرد: با تلاش ستاد بازسازی، تلاش می‌کنیم کاروان اقتصادی و مردمی را برای اولین بار از آذربایجان شرقی ساماندهی کنیم و باید از سرمایه‌گذاران و… دعوت کنیم تا از سود بازسازی سوریه برای شرکت‌های ایرانی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی هستیم که بسیار جدی است افزود: آمریکایی‌ها هرچه در توان داشتند، فشار وارد کردند و فشارهای بعدی به مراتب کمتر از فعلی است؛ به فضل الهی و با مدیریت جهادی از این مشکلات سربلند بیرون خواهیم آمد.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در موضوع معیشت مردم هرچه در توان داریم باید انجام دهیم، گفت: امروز از کارمند ساده تا مدیر ارشد باید کاملا در صحنه باشد تا از این برهه عبور کنیم. روزهای سخت تری را گذرانده‌ایم که در دوران دفاع مقدس هم جنگ داشتیم هم تحریم بودیم و زیرساختی هم نداشتیم ولی امروز وضعیت بهتری داریم و می‌توانیم با همراهی و همدلی این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی ایجاد امیدواری در همه عرصه‌های کشور را دارای اهمیت ویژه‌ای دانست و گفت: در جنگ روانی دشمن برخی از خودی‌ها پازل دشمن را تکمیل می‌کنند که نباید اینگونه باشد. الان زمان وحدت و همدلی است و باید همه به دولت و محرومیت زدایی کمک کنند.

انتهای پیام/