سعیدی: مردم سیاست زده‌ها را انتخاب نمی‌کنند
سعیدی: مردم سیاست زده‌ها را انتخاب نمی‌کنند
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معقتد است در انتخابات مجلس یازدهم، مردم افرادی که صرفا شعار می‌دهند و سیاست زده‌ها هستند را انتخاب نمی‌کنند.

به گزارش عصرتبریز، محمد اسماعیل سعیدی با اشاره به برنامه اصولگرایان برای انتخابات مجلس یازدهم، اظهار داشت: معتقدم در انتخابات مجلس آینده افرادی که به ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و شهدا پایبند هستند، توسط مردم انتخاب می‌شوند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در انتخابات پیش رو مردم به افراد عملگرا رای می‌دهند و از کاندیداهایی که صرفا شعار می‌دهند، دوری می‌کنند، مردم بیشتر به سمت کسانی می‌روند که اهل کار و خدمت به ملت و انقلاب هستند.

وی افزود: در طول دوره‌های مختلف و انتخابات‌های مجلس و ریاست جمهوری، مردم بیشتر به سمت جریانات سیاسی می‌رفتند و افرادی هم که به صورت سیاسی رای مردم را به دست آورده بودند، عموما افرادی بودند که بنا بر شعارها رای لازم را کسب می‌کردند اما مردم اکنون از سیاست زد‌ه‌ها پرهیز می‌کنند.

سعیدی ادامه داد: کاندیداهایی که دارای فهم سیاسی باشند، به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب پایبند بوده و بتوانند در عمل خدمتگزاری خود را ثابت کنند، رای لازم را برای ورود به مجلس کسب می‌کنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه اصولگرایی تشکیل شده از افرادی است که به اصول انقلاب اسلامی پایبند هستند، افراد زیادی خود را پایبند به اصول می‌دانند اما باید این ادعا را در عمل نیز ثابت کنند.

وی افزود: همه دلسوزان انقلاب و نظام که برای ملت ارزش قائل هستند، فارغ از اینکه در چه جبهه ای هستند، باید حول یک گفتمان یعنی تحقق آرمان انقلاب جمع شوند زیرا این گفتمان بود که که کشور را از دست طاغوت پهلوی نجات داد، جنگ را به پیروزی رساند و نظام را حفظ کرده است، پایباندی به ولایت فقیه نیز یکی از معیارها است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی قالیباف، بیان کرد: هر کسی که فکر می کند برای ملت مفید هستند و می‌تواند کاری را انجام دهد باید خود را عرضه کند، تصمیم نهایی را مردم اتخاذ می‌کنند.