بیمارستان کودکان «مردانی آذر» وقف شد
بیمارستان کودکان «مردانی آذر» وقف شد
بیمارستان تخصصی ۶۴۰ تختخوابی کودکان مردانی آذر با حضور نمایندگان اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی توسط بانی خیر آن وقف شد.

به گزارش عصرتبریز، کریم مردانی آذر خیر بنام تبریزی ظهر امروز پنج شنبه با حضور در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان این بیمارستان را که به نام خواهر مرحومش زهرا مردانی آذر نامگذاری شده جهت به کارگیری در حوزه بهداشت و درمان کودکان وقف کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌ شرقی در این باره گفت: این بیمارستان تخصصی با ۶۴۰ تخت در زمینی به وسعت ۹ هکتار با زیربنای ۵۵ هزار مترمربعی در چهار طبقه با هزینه بیش از ۱۰۰میلیارد تومان در حال احداث و واگذاری برای خدمت به کودکان بیمار خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدشهاب الدین حسینی افزود: این موقوفه یکی از بزرگترین موقوفات تبریز بعد از انقلاب است که توسط خاندان محترم مردانی آذر احداث و وقف می شود.

وی اظهار داشت: این خاندان محترم و خیر، دغدغه تربیت و آموزش فرزندان کشورمان را دارند و با احداث ۶۰ مدرسه در نقاط مختلف کشور اکنون با اندیشه کاهش آلام جسمی فرزندان ایران اسلامی این بیمارستان ارزشمند را وقف می کنند.

کریم مردانی آذر واقف این بیمارستان نیز درباره نیت خود از احداث این مرکز درمانی تخصصی گفت: هدف از احداث این بیمارستان تامین آینده ای سالم برای کودکان است تا با رفع و تسکین دردهایشان مسیر پیشرفت آنها هموار شود.

وی افزود: از سوی دیگر وقف باعث ماندگاری اموالمان می شود و این امانت دنیوی به دست صاحب اصلی امانت می رسد.