کادوی ارزشمند زنوزی برای دنیزلی
کادوی ارزشمند زنوزی برای دنیزلی
مالک باشگاه تراکتور با حمایت قاطعانه خود از سرمربی باشگاه، شرایط مناسبی را برای وی به ارمغان آورده است.

به گزارش عصرتبریز، پس از یک شروع طوفانی، تراکتور سه هفته اخیر را با سه شکست متوالی به پایان رساند. متحمل شدن این سه شکست می تواند هر تیمی را وارد حاشیه کرده و سرمربی اش را در آستانه اخراج قرار دهد. فوتبال ایران نمونه های مشابه بسیاری را در این مورد داشته اما تراکتوری ها رفتاری متفاوت از عرف با سرمربی تیم شان داشته اند.

مصطفی دنیزلی، سرمربی ترک تبار تیم تراکتور آذربایجان از حمایت قاطعانه محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه برخوردار است و این یک کادوی بزرگ برای این مربی در چنین شرایطی به شمار می رود. مالک باشگاه تراکتور بلافاصله پس از شکست سوم مقابل سپاهان، طی یک اقدام هوشمندانه حمایت خود را به گوش سرمربی تیم رساند؛ همچنین در گفت و گو با سایت باشگاه نیز این موضوع به صورت رسمی از سوی زنوزی تایید شد.

به این ترتیب مصطفی دنیزلی که از سابقه بسیار بالا و موفقی برخوردار است، با آرامش روحی و روانی کامل در حال خارج کردن تیمش از شرایط بحرانی ناشی از سه شکست متوالی است. تعطیلات فعلی لیگ بهترین فرصت برای فرار تراکتور از شرایط کنونی است و دنیزلی با تجربه بالای خود می تواند پاسخ حمایت زنوزی را با کسب نتایج خوب در پنج بازی باقی مانده از نیم فصل اول بدهد.