زاهدی: احتمال بازی کردنم پنجاه پنجاه است
زاهدی: احتمال بازی کردنم پنجاه پنجاه است
مدافع ماشین سازی گفت: حضور یا عدم حضورم بستگی به نظر کادر فنی و پزشکی دارد و احتمال بازی کردنم پنجاه پنجاه است.

به گزارش عصرتبریز، مسیح زاهدی در مورد آخرین وضعیت مصدومیت خود گفت: در بازی با سایپا سر یک توپ با بازیکن سایپا درگیر شدیم که از شانس من استوک بازیکن صاف رفت روی زخم من و دوباره همان درد کهنه شروع شد. دقیقا اتفاقی که در دیدار با پرسپولیس افتاد و انگار استوک ها زخم مرا شناخته اند و مستقیم روی آن می خوابند.

وی ادامه داد: دقیقه یک بازی بود و بنیان دیزل روی سرم چرخید و پزشک تیم هم گفت تعویض! اما من گفتم می توانم ادامه بدهم و با اسپری ادامه دادم ولی شدت درد به حدی شد که دیگر نتوانستم ادامه دهم و حضورم می توانست به تیم ضربه بزنه که درخواست تعویض دادم.

مدافع ماشین سازی در مورد حضورش در دیدار با پارس جنوبی توضیح داد: هفته گذشته فیزیوتراپی کردم و در تمرینات نیز با کادر پزشکی کار کردم و امروز نیز با تیم راهی جم می شوم ولی حضور یا عدم حضورم در این بازی بستگی به نظر کادر فنی و پزشکی دارد و هنوز نمی دانم که در این دیدار بازی خواهم کرد یا نه و به عبارتی بازی کردنم پنجاه پنجاه است.

زاهدی درباره دیدار حساس با تراکتور خاطرنشان کرد: این دیدار دربی تبریز است و شاید حساسیتی بین هواداران وجود نداشته باشد و یک بازی برادرانه محسوب شود ولی برای ما بازیکنان مهم است و من تلاشم این است که در این دیدار حساس باشم و در هر شرایطی برای این دیدار خود را خواهم رساند.