مرد صنعت آذربایجان صلاحیت خود را گرفت
مرد صنعت آذربایجان صلاحیت خود را گرفت
رئیس انجمن نیرو محرکه، صنایع همگن و قطعات خودرو کشور و نائب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شد.

به گزارش عصرتبریز، رضا پاشائی، رئیس انجمن نیرو محرکه، صنایع همگن و قطعات خودرو کشور و نائب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی که پیش از این خبر حضورش در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محافل مختلف مطرح شده بود، از سوی شواری نگهبان تأیید صلاحیت شد.

وی یکی از نامزدهای انتخاباتی مطرح در حوزه صنعت استان است که توانسته با تلفیق تجربه‌های صنعتی و اندوخته‌های دانشگاهی؛ پیشنهادات و راهکارهای قابل توجهی برای خروج اقتصاد و صنعت منطقه آذربایجان از رکود ارائه کند.

پاشائی ایده‌هایی قابل توجه برای پویایی و تحرک لازم برای توسعه صنعتی استان دارد و برای پیشبرد اهداف تولید داخلی و یکپارچه نمودن صنایع مادر نظیرخودروسازی همت خود را دو چندان کرده است. بازیابی جایگاه حقیقی آذربایجان به عنوان قطب صنعتی کشور مهم‌ترین هدف این فعال اقتصادی بوده است.

رئیس انجمن نیرو محرکه، صنایع همگن و قطعات خودرو کشور در طول سالیان متمادی ضمن تدریس در محافل دانشگاهی و علمی، تحقیق در عرصه‌های نوین فناوری در عرصه صنعت را فراموش نکرده و با سفر به کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی توانسته آخرین تکنولوژی روز قطعه‌سازی و خودروسازی دنیا را مطالعه کند.

حضور و بازدید از نمایشگاه‌های مختلف بین المللی اروپا و آسیا، بازدید از کارخانجات تولیدی و صنعتی کشورهای آلمان، ایتالیا، اسپانیا، هلند و … تنها بخشی از تلاش‌های مرد صنعت آذربایجان برای به روزرسانی صنایع مادر استان بوده است، همچنین بازدید از دانشگاه هاروارد در ماساچوست آمریکا و دانشگاه کالیفرنیا در برکلی و بازدید از مجموعه های علمی و صنعتی سیلکون ولی در کالفرنیا، واشنگتن، لس آنجلس از دیگر دستاوردهای علمی این مرد خستگی‌ناپذیر بوده است.

این بار رضا پاشائی با کوله‌باری از تجربه و دانش پای در عرصه‌ انتخاباتی گذاشته تا خدمتگزاری صدیق و شایسته برای مردم فهیم، آگاه و ولایت‌مدار آذربایجان و تبریز باشد.