اکران فیلم‌های جشنواره فیلم کودک و نوجوان در پارک‌های تبریز
اکران فیلم‌های جشنواره فیلم کودک و نوجوان در پارک‌های تبریز
این‌روزها پارک‌های تبریز شاهد اکران فیلم‌های سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان هستند.

به گزارش عصرتبریز، سی‌ویکمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در تبریز از شنبه، ۱۰ شهریور الی چهارشنبه، ۱۴ شهریور درحال برگزاری است و فیلم‌های راه‌یافته به این جشنواره همزمان با سراسر کشور در مجتمع فرهنگی و هنری ۲۹بهمن تبریز، موسسه الف اکران می‌شوند.

همزمان با برگزاری این جشنواره در تبریز، بخش‌های جنبی همچون نمایشگاه نقاشی کودکان و فروشگاه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در همان مجتمع برپا شده‌اند که با استقبال کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها مواجه می‌شوند.

اکران فیلم‌های ماندگار در حوزه کودک و نوجوان از دیگر بخش‌های جنبی این جشنواره است که در پارک‌های تبریز با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری برگزار می‌شود.

طبق اعلام طاهر فرنود، دبیر اجرایی جشنواره در تبریز، ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه گذشته، فیلم دزد عروسک‌ها در پارک مسافر تبریز اکران شد که با استقبال فراوان مسافران نیز مواجه گشت.

همچنین امروز، ۱۲ شهریور، و سه‌شنبه ۱۳شهریور فیلم‌های دیگری در این حوزه به ترتیب در محوطه شهرداری مرکز و بوستان امیرکبیر در خیابان آزادی اکران می‌شوند.

محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در این‌باره می‌گوید: « اکران فیلم‌های کودک و نوجوان در سطح شهر در افزایش نشاط اجتماعی تاثیر بسزایی دارد.»

ناگفته نماند که حضور در اکران فیلم‌ها در پارک‌ها برای همگان رایگان است.