۱۳ هزار مددجوی آذربایجان شرقی راهی مدرسه و دانشگاه شدند
۱۳ هزار مددجوی آذربایجان شرقی راهی مدرسه و دانشگاه شدند
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: ۱۳ هزار و ۹۲۸ دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید راهی مدارس و دانشگاه‌ها شدند.

به گزارش عصرتبریز، ابراهیم جعفری در تشریح این خبر افزود: اکنون ۱۲ هزار و ۷۸۹ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از این تعداد شش هزار و ۷۹ نفر در مقطع متوسطه و بقیه در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند.

جعفری با اعلام اینکه هزار و ۱۳۹ دانشجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات تحصیلی بهره‌مند هستند، بیان کرد: دانشجویان تحت حمایت این نهاد در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان آذربایجان شرقی افزود: کمیته امداد با حمایت از دانشجویان و نخبگان تحت حمایت تلاش می کند مسیر موفقیت آن‌ها را برای دستیابی به مدارج عالی علمی و تحصیلی هموار کند.

جعفری با تاکید به اینکه پرداخت شهریه و کمک هزینه‌ تحصیلی به دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت موجب می‌شود تا آن‌ها بدون دغدغه تحصیل کنند، عنوان کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به منظور مرتفع شدن بخشی از مشکلات مالی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت انجام می‌شود تا آن‌ها بتوانند با کمترین مشکلات به تحصیل ادامه دهند.

انتهای پیام/