پدرم ۴۰ سال با شوق شهادت با دشمنان پیکار کرد
پدرم ۴۰ سال با شوق شهادت با دشمنان پیکار کرد
فرزند شهید سپهبد سلیمانی در مراسم تشییع پدرش و سایر شهدا گفت: پدرم بیش از ۴۰ سال در کشتی عاشورا با شوق شهادت در نبرد شجاعانه با دشمنان پیکار کرد.

به گزارش عصرتبریز، زینب سلیمانی دختر سردار رشید اسلام شهید سپهبد سلیمانی صبح امروز پیش از آغاز مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی در عراق، در سخنرانی خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: پدرم برای اطاعت از شما که ولی‌فقیه هستید ما را تربیت کرد. پدرم افتخارش این بود سرباز شایسته شماست. او جانش را فدا کرد که سرباز شما باشد. مبادا شهادتش موجب اندوهی در چهره شما باشد.

وی افزود: پدرم خواب راحت را از چشم مستکبران و مستبدان و تکفیری‌ها ربوده بود. اسم حاج قاسم سلیمانی آشیانه صهیونیسم و تکفیر و نظام سلطه را همینک نیز می‌لرزاند. اندیشه و جهاد پدرم جبهه مقاومت را به یک مکتب نهادینه تبدیل کرد. آمریکا باید بداند عاشورا منشا قدرت مجاهدین و آزادیخواهان و وحشت دشمنان اسلام و انسانیت است. شاگردان مکتب خمینی و خامنه‌ای در کلاس درس اخلاص سلیمانی تربیت شده‌‌‌اند و تا زنده‌‌اند شاگردان بیشتری تربیت خواهند کرد و موجب رعب و وحشت مضاعف تکفیری‌ها خواهند بود.

زینب سلیمانی خاطرنشان کرد: آمریکا و صهیونیسم بدانند شهادت پدرم موجب بیداری بیشتر انسان‌ها در جبهه مقاومت می‌شود و خانه‌های عنکبوتی آنها را فرو خواهد ریخت. دیروز جهانیان استقبال گرم مردم عراق و ایران در تشییع حاج قاسم و ابومهدی را مشاهده کردند و خواهند دید حضور ملت عاشورایی ایران پیام خود را به کل دنیا خواهد رساند.

زینب سلیمانی

وی خطاب به رئیس‌جمهور‌ آمریکا گفت: ترامپ قمارباز، تدبیر شیطانی تو در تفرقه و جدایی بین ایران و عراق با خطای استراتژیک، موجب اختلاط خون ابومهدی و حاج قاسم شد و موجب پیوند تاریخی دو ملت شد و تنفر جاودانه آنها را علیه آمریکا را برانگیخت و پارلمان عراق خروج آمریکا را از عراق کلید زد. خانواده‌های سربازان آمریکایی در غرب‌ آسیا که شاهد ذلت آمریکا در نبردهای سوریه‌، عراق، فلسطین و یمن بودند در انتظار مرگ فرزندانشان روزهایشان را سپری خواهند کرد. ترامپ دیوانه که خود نماد جهل و بازیچه صهیونیست هستی! خیال نکن همه چیز تمام شد. ما همانند پدرم در کنار رهبرمان خواهیم بود.

دختر سپهبد سلیمانی گفت: امروز سلیمانی‌های مقاومت پیام دادند. عموی عزیزم سید حسن نصرالله، بشار اسد، اسماعیل هنیه، زیاد نخاله، ابوحسن العامری، عبدالملک الحوثی که هرکدام به تنهایی برای نابودی امثال تو کفایت می‌کنند پیامشان را خواهند داد.