تقوی سرمربی تراکتور باقی می‎ماند!
تقوی سرمربی تراکتور باقی می‎ماند!
به نظر می رسد که پروسه انتخاب سرمربی جدید تیم تراکتورسازی دچار یک تاخیر غیر عادی شده است.

به گزارش عصرتبریز، جان توشاک یک روز پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان در تاریخ ۲۳ شهریور ماه به همکاری خود با تراکتوری ها خاتمه داد. از آن تاریخ به بعد تراکتورسازی بدون سرمربی و با هدایت محمد تقوی تمرین و بازی می کند. پس از گذشت چند روز از بازی با صنعت نفت و زمانی که جدایی توشاک قطعی شد، مسئولان تراکتورسازی از تلاش برای جذب جانشین این سرمربی خبر دادند. محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه نیز اعلام کرد که سرمربی آینده تراکتورسازی قطعا خارجی خواهد بود و خود او شخصا کار مذاکره را انجام خواهد داد. پس از مطرح شدن این صحبت ها گمانه زنی ها در مورد جانشین توشاک آغاز شد؛ نام های سرشناسی چون فن خال، روبرتو کارلوس و اریکسون به صورت مقطعی به عنوان گزینه های هدایت تراکتور مطرح شدند اما با گذشت چند روز خبری از به واقعیت پیوستن این اخبار نمی شد تا این که با گذشت یک ماه  به نظر می رسد که پروسه انتخاب سرمربی جدید تیم تراکتورسازی دچار یک تاخیر غیر عادی شده است.

تراکتوری ها پس از جدایی توشاک ۲ بازی در لیگ برتر انجام داده اند و دوران تقریبا طولانی را در تعطیلات بوده و فقط تمرین کرده اند. تعطیلات همچنان ادامه دارد اما جو در داخل باشگاه کاملا آرام است. جو باشگاه به هیچ عنوان به جوی شباهت ندارد که یک باشگاه در طول انتخاب سرمربی در آن قرار می گیرد. سرخ پوشان با تقوی ۴ امتیاز از دو بازی کسب کرده اند و در ته افکارشان به نظر می رسد که تمایل به ادامه همکاری با این مربی را دنبال می کنند.

بی خبری محض در مورد مذاکره با سرمربیان خارجی البته از دیدگاه مسئولان باشگاه به گونه ای دیگر تعبیر می شود. آنها عقیده دارند که پروسه انتخاب سرمربی را در سکوت خبری و آرامش به پیش می برند. صرف بیش از ۴۵ روز بی نتیجه و بدون دستاورد اما برای انتخاب سرمربی چندان عادی به نظر نمی رسد. این اتفاق تنها یک تعبیر می تواند داشته باشد که انتخاب جانشین توشاک در مسیر فراموشی قرار گرفته است.

انتهای پیام/س